POLISI PRODUK
Semua ramuan yang digunakan adalah dijamin HALAL. Sambal &
Gulai kami 100% asli dan tidak menggunakan sebarang pengawet oleh kerana itu
Sambal hendaklah sentiasa disimpan dalam peti sejuk untuk tahan 3 bulan ke atas
dan 1-3 hari di suhu bilik.
POLISI PEMBAYARAN
Setiap tempahan beserta bayaran hendaklah dibuat sebelum
penghantaran. Bayaran boleh dibuat melalui FPX Online Transfer, Kad Kredit dan
7Eleven Offline Cash Payment. Harga produk dan kos penghantaran boleh dipinda
mengikut kesesuaian harga semasa tanpa notis awal kepada pelanggan.
POLISI PENGHANTARAN
Setiap penghantaran akan dibuat selepas pengesahan pembayaran.
Bagi pelanggan di sekitar Lembah Klang, pelanggan boleh memilih sama ada
pembelian melalui pos atau hubungi agen sah kami untuk mendapat khidmat
penghantaran secara cod. Bagi pelanggan di luar Lembah Klang termasuk Sabah
& Sarawak penghantaran akan dibuat melalui khidmat Pos Laju sahaja.
Seluruh Semenanjung Malaysia dan Sabah Sarawak:
Pengeposan hanya akan dibuat pada hari Isnin hingga Rabu sahaja
bagi mengelakkan tempahan mengambil masa terlalu lama untuk sampai kepada
pelanggan. Bagi pelanggan yang menggunakan khidmat pengeposan, pelanggan boleh
membuat pilihan sama ada ingin meletakkan alamat rumah atau alamat tempat
bekerja. Khidmat pengeposan juga boleh digunakan bagi pelanggan di Semenanjung
Malaysia, Sabah dan Sarawak mengikut keperluan dan kehendak pelanggan.
POLISI PEMBUNGKUSAN BARANG
Untuk makluman pelanggan, pihak HQ akan membungkus produk sebaik
mungkin dan dalam keadaan baik bagi mengelakkan sebarang masalah semasa pos.
Pihak kami tidak bertanggungjawab diatas sebarang kerosakan barang seperti
botol pecah, basi, tumpah yang diluar kawalan kami.
POLISI PELANGGAN
Sekiranya pelanggan perlukan bantuan, boleh hubungi kami melalui
Whatsapp 019-6008804/019-7130304. Waktu urusan bagi khidmat pelanggan kami
adalah pada hari Isnin - Jumaat dari 9am - 5pm.
Copyright Reserved 2023